Trommelen 2.0

4 augustus 2014 - Buenos Aires, Argentinië

Ik denk dat ik nog nooit zo snel achter elkaar iets op een blog heb geplaatst, maar deze avond wil ik graag met jullie delen. Ik heb het over de legendarische Bomba del tiempo. Legendarisch? In Buenos Aires dan. Kan men zich safri duo nog herinneren? Ergens begin 2000 maakten zijn furore met tromgeroffel en beats. Voor degene die het niet kennen, of het zich niet kunnen herinneren, zie hier YouTube. Wat safri duo met Bomba del tiempo te maken heeft? Simpel, ze doen hetzelfde. Alleen Bomba is drummen 3.0 . Een gehele drum-/ percussieband heeft zich verzameld in een oud fabrieksgebouw en er ontvouwt zich een show, waarbij zelfs de meeste stijve, saaie hark niet stil kan staan. Combineer dit met een lichtshow, honderden uit hun dak gaande mensen, liters bier voor 40 pesos (afhankelijk van de gehanteerde wisselkoers, tussen 2,7 en 3,6 euro) en je hebt een onvergetelijke avond. Vandaar dat ik mezelf voor een tweede keer in korte tijd achter het computerscherm bevind, en deze must-do in BA met jullie deel.

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Laurianne:
    7 augustus 2014
    Safri Duo PLUS!? Geloof graag dat dat erg leuk is!!
  2. Roelof:
    8 augustus 2014
    Jungleritme in de meest Europese stad van ZA (zegt men)? Is wel jaren 90, maar leuk aanstekelijk. kan me er iets bij voorstellen. En die bierprijs, hmmm, zouden ze bij Roomburg ook wel willen